.

.

Thursday, January 15, 2009

AL - Fatihah

Thick...thick... jam loceng ku berbunyi menandakan da pukul 5.30am (15.01.09). Aku bangun n terasa sayu jer pagi ni. Semalam aku mendapat sms dari kawanku NOFA mengatakan ayahnyer a.k.a ayah keduaku meninggal dunia. Terkejut berbaur sedih aku membaca sms tersebut.

Pada mula aku dan hubby nak melawat semalam tetapi ader plak org astro nak datang umah pasang astro semalam so kami tangguhkan untuk melawat harini (15.01.09). Malangnyer kami tak sempat melawat beliau semasa hayatnyer dikandung badan dan hanya sekujur badan yang terpisah dari nyawanyer sahaja dapat ku tatap. Al-fatihah buat arwah Pak Cik Yusof Abdullah.

Aku menganggap arwah seperti bapaku sendiri. Beliau sangat baik terhadapku seperti anaknyer sendiri. Nofa, aku teringat masa kita belum kawen and aku nak berbuka puasa kat umah ko. Ingat tak kes sup tulang yang aku idam kan arwah sanggup belikan tuk kita berbuka puasa kan!
Buat Nofa, makcik & abang nofa harap banyakkan bersabar dan sesama la kita doa agar arwah dicucuri rahmat dan diletakkan di kalangan org2 yang beriman oleh ALLAH S.W.T..aminnnn

No comments: