.

.

Tuesday, January 6, 2009

Di Renjis-rejis Dipilis, Di Tepungi Lah Tawar ...28th December 2008

Buah bidara di atas para,
Ambil sebijik bawa kehulu,
Mempelai cantik sehati sejiwa,
Kami ucapkan Selamat Pengantin Baru.

Pantun di hulur mengikut adat, agar budaya dijunjung di angkat. Ini lah fasa terakhir dalam perjanjian Raja Sehari, Majlis Bertandang ke rumah pengantin lelaki.

Erm dalam kul 1045 camtue la mak andam datang. kali ni perempuan tulen la plak...erm katanya make up artist2 gangstar, pengacara tv. tapi malangnyer aku kurang ler berpuas hati ngan hasil make upnyer... tapi kira ok la coz da tak sempat nak buat baru coz time is running out..belasah jer la...

dalam kul 1250 pm aku siap n bugs plak 1 30 pm siap. bertolak dari umah aku ke umah bugs amik masa dalam 30 min la. pgnyer 5 kerete. pastu cam sesat pun ader yang lain tue...hikhikhik..kelakar sangat.
tepat kul 2pm aku sampai di umah bugs n perarakkan juga ader then trus makan beradap..kat umah bugs, kami da taknak bersanding n pelamin lagi. cukup la sekali seumur hidup.hehhehehe lega rasanyer kalu tak berdebar lagi la aku.
tapi ok la...kat kl ni kalu kenduri kul 5pm sure da abis macam tue juga kat umah mak mertua aku ni..kul 5 jer setle..time tue aku da selamat tukar baju n tolong cuci periuk kat dapur...
Thanks to all my fwen yang datang....especially to NINA, SARA, ANNE, NOFA dan ramai lagi..tak larat nak sebut ni....



1 comment:

AmmyLo said...

amboi,siap baring2 lagie yek akk kiter sorrang nih...
ahahahahah...