.

.

Wednesday, January 21, 2009

Gemuk...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

perkataan yang menyampah sangat untuk dengar...arini jer 2 org cakap aku nampak gemuk semula...ikutkan suamiku dah berkali2 cakap aku gemuk....
semalam genap sebulan aku makan nasi siang malam pagi petang...aduhhhh da kene control makan balik ni..alangkah bestnyer kalu aku ni kurus keding n boleh jer makan sesuka hati...
tapi takper berbekalkan azam yang kuat akan ku usaha sehingga kurus semula...

rindunyer nak kurus camni (Dec 2006)

5 comments:

-LaDy rAzOr- said...

serious ko kurus dalam gambo tu weh!!!

Reflisia said...

berat aku time tue baru 50kg

AmmyLo said...

ya ampun masz..
emangnya kamo dulu kurus masz.
waduh napain jadie bergini....
skng udah montok.
lagian mau kurus kek gini..
masih ada waktunya masz kuh.
coba ya masz....

Reflisia said...

ya semestinya harus saya mencoba tuk kurus sebegini...
usah risau ya ammy kuh...

-LaDy rAzOr- said...

masa tu 50kg....skang???
jeng...jeng...jenggggg....