.

.

Thursday, January 22, 2009

Misi Menguruskan Badan

fat become perfect

Start from arini aku ader 1 azam baru setelah semua org asyik tegur aku gemuk jer...aku berazam untuk :

1. Kurangkan berat badan
2. Cantikkan bentuk badan luaran dan dalaman
3. Tambahkan seri air muka seorg isteri
4. Aku nak diri aku macam dalam gambar di atas
5. Kesimpulannyer KURUS

Untuk permulaan aku kene;
1. Kurangkan makan di waktu malam
2. Kurangkan mengambil nasi
3. Lebihkan mengambil sayur sayuran dan epal hijau
4. Sehari 2 kali ambil Tea Hijau (tea boh pun tak per)
5. Seminggu 2 kali jogging bersama hubby (menambahkan kemesraan)

p/s Kawan2 kalu ader petua jgn segan jgn malu kongsi bersama yer.....

4 comments:

AmmyLo said...

nih memng semagat nk kurus nih...
masz dunt 4 get kalo nak kurus kener bukn toksin2 dlm badan dulu,nanti bile lemk dah pech terkumpul jadi lebik tak cantik kat bahagian2 tuh tau...
so try tro-dox tuh oky...
amy now ambik jamu kapet gan tro-dox tuh...
mlm2 jang makn.....

Reflisia said...

ok ker?
jamu kapet tue tuk aper?

..She's sO €iRa.. said...

i pown mkn jamu susut mustika ratu..haha..(menyibuk)

tp i stil mkn nasi cem biase je, hehe..
cume skrg memlm i mls msk so xmkn sgt..

-LaDy rAzOr- said...

sama2 ler kita menguruskan badan...
slimming treatment yg aku slalu wat tu RM1260 pakej 60 sesi...
mau???
ekekeke.....

p/s:jgn beria2 kurus sgt,mkn mcm2 ubat..nnti x sedar termengandung...x elok utk baby...