.

.

Tuesday, January 6, 2009

Terpatri Sudah Cinta Kami (Masz & Bugs)...19th December 2008

Cinta Kami

Alhamdulillah...sebuah ungkapan yang memberi nilai KESYUKURAN yang tiada bandingan.
19th December 2008

'aku terima nikahnya' antara ungkapan ayat yang masih terngiang2 ditelingaku. Aku gembira berbaur terharu tatkala mendengar selafaz akad yang diungkapkan oleh suamiku. kini aku bergelar seorang ISTERI.

'Mak serahkan Masz pada Bakri dan mak harap kamu boleh menjadi seorg ISTERI yang baik dan taat kepada suami'


aku betul2 cam tak sangka yang aku da kawen. rasa baru jer macam abis blajar n kanak2 rebina lagi. erm skang ni title aku da berubah dari seorg CIK kepada PUAN. Macam tak percaya jer kan...


masa akad nikah ni ramai yang menemani aku sedara, adik beradik ku ( my 2nd bro jer tak der coz otw balik kedah time ni) dan seorang kawan ku yang senantiasa berada di samping ku.. AMMY LO. Ammy datang Kedah ngan tunang dier Zul and dorang la yang membawa aku ke masjid. Thanks korang...mwahhh
thanks darling u r so nice to me n i love u so much...i will always with u when u need me darling.

aku nikah kat dalam masjid. baru jer duduk dalam masjid tue tetiba fon aku berbunyi (lagu popoye) rupa-rupanyer En Rafik call dari opis aku nak tanya pasal project document. hehehhehe lantas aku pun cakap la aku nak kawen ni...hahhahahahhahahha.kelakar kan!!!!!


lama gak la nak menunggu di akad nikah tue...datangnyer tok imam minta aku tandatangan persetujuan untuk kawen ngan si bugs ni..hehehhe. Mesti la setuju takkan tak setuju plak!


Akad nikah dijalankan dengan selafaz sahaja...fuh Alhamdulillah..lega rasanyer n sedih pun ader gak..coz aku bukan milik mak abah lagi.uuuwwaaaaaaaaaaa..........control nangis tapi bergenang gak air mata aku ni. hanya tuhan sahaja yang tahu berkocaknyer air di dalan mata ku itu.


standart la pas akad nikah upacara sarung cincin ni. cincin di sarung tangan dihulur tanda sayang dan hormat pada si suami, kucupan diberi kasih dilayang untuk si isteri buat selamanya.


suami, isteri & cinta

No comments: