.

.

Monday, April 20, 2009

Badminton

Last week on 12th April 2009 company aku ader buat Badminton match.Erm aku plak ikut skali join. Digandingkan ngan senior manager ku Puan Odd dalam Beregu Wanita Group B. Menetang group chattters. Debar2 jugak lah memula datang tue tgk semua macam pro player. at last match team aku menang...aduhhh salah sangka aku.. beregu wanita aku n Pn Odd memula set pertama kalah teruk gak la 6-21, sampai set kedua kitaorg bangkit 21-12, then set penentu kita menang 23-21. yeayyyy!!!! ke final. Finalnyer next couple of week from today.aku mesti menang. hadiah tempat pertama wang tunai n medal tau..Penat juga sebenarnya sampai berat aku turun 1/2kg la..pastu naik balik pas makan nasi beriani...hahahhahahhaha. Gambar aksi bermain later aku upload k.dalam camera lagi satu.=)

No comments: