.

.

Saturday, June 20, 2009

Bertudung


Aku da start bertudung...tapi bukan sepenuhnya lagi...ini bukan beerti aku tak ikhlas untuk memakainya tapi aku memulakan diri aku ngan memakai ke opis dulu...lama-lama insyaAllah penuh la aku memakainya...

aku ader cara tersendiri untuk melatih diri aku...bukan secara drastik tapi perlahan2..agar ia akan kekal dan biar ia dibuat secara jujur dan ikhlas bukan kerana sesapa tapi kerana Allah S.W.T...

kalian jgn salah faham andai masih terserempak ngan aku yang tak berdtudung...so far aku mulakan dengan perlahan-lahan seperti pakai pegi kerja...Alhamdulillah setakat ni aku rasa sangat selesa dan tenang...InsyaAllah nanti aku akan sepenuhnya bertudung bila tiba masanya...

4 comments:

chubby bear said...

chaiyok mas! aku sokong ko! slow2 and insyaAllah one day ko akan selesa utk bertudung sepanjang masa. aku dulu pun mula ngan on off gak. ganbatte sis!!

Reflisia said...

yeah..thanks for ur support wahai kawanku...

Mea Myra said...

congrats baby!

Reflisia said...

tahnks darla