.

.

Friday, June 12, 2009

Transformasi

hahahhahha..transformasi...sure korang semua penah dengarkan perkataan ni..mengikut kamus dewan transformasi ni adalah perubahan secara total yang drastik. bukan berubah skit2 macam AF7 tue...tak semua org bleh di kategorikan dalam transformasi ni..setiap org yang ingin berubah biasanya secara perlahan2 baru lah perubahan itu dapat dirasai dan dikekalkan..susah sebenarnya perkara drastik untuk bertahan lama...tapi tak semua perkara drastik tak kekal..aku bercakap dalam kontek perubahan ni aku dah buat sedikit perubahan la..bukan transformasi yang dimaksudkan tapi steady changing..

since aku dah keje krajaan ni aku ader la perubahan yang berlaku terhadap diri ku..maybe dalam sebulan dua lagi aku makin bulat kot coz ngan gomen ni kejernyer tak la banyak macam private tapi makan free yang banyak..

ni gambar2ku semasa sesi oreintasi dan kursus untuk penjawat awam yang baru masuk..hehehehe berubahkan aku? Alhamdulillah kedamaiaan milik hakiki...


kini aku semakin merasai ketenangan jiwa dan kedamaian hidup...Alhamdulillah dengan berkat dari Allah S.W.T aku menjadi makin matang n berjiwa..

2 comments:

My AlL said...

sayng..
masz dah pakai tudung kew..
alhamdulilh...
masz...
hihi mest iberseri2 kan masz...

Reflisia said...

ala ammy masz start pakai pelan2...