.

.

Saturday, July 4, 2009

Hot.FM Contest : Fakta @ Auta

last week 24th June 2009, aku pegi kejer ngan hubby aku. so dalam kul 6.30 am we all kuar umah. seperti biasa dalam keter aku sure buka radio channel Hot.FM. Pagi tue isu yang dibincangkan ialah 'Patutkah Malaysia Import Guru Bahasa Inggeris'. Di dalam benakku memang tidak setuju dan aku pula nak luahkan pendapat kat radio ni. aku try call and line aku diterima oleh Suraya iaitu penerbit AM crew (kalu tak salahla). pastu dier trus tanya aku " kali terakhir masuk contest kat Hot.FM" tanpa aku memberitahu niat nak bagi pendapat. after aku answer jer soklan dier trus dier cakap aku dapat masuk contest Fakta @ Auta. setiap hari aku pg kejer selalu aku dengan contest ni n selalu jer aku complaint pasal org yang tak tau jawab soklan yang senang2 dalam contest ni. Tapi kini giliran ku pula..hahahhahah.

aku nyer lawan namanyer Zamani. aku plak letak nama Wani. Bak kata farah fauzana macam berjanji jer.Hahaha. Si Faizal Ismail bagi soklan. Malangnyer susah plak soklan yang dier kasi aku. n si lawan aku tue senang plak..eeeee geramnyer n sah2 la aku kalah coz bg answer yang salah. alaaaa..tak dapat nak kasi hubby aku perfume Goergio Armani Men 250ml (ini lah hadiahnyer kalu menang)

Takper lah..bak kata org kalu dah bukan rezeki kita bukan lah juga walaumacamana pun. so aku ngan pasrah gak la coz kalah. around 7.00 am jer aku dengar la balik kat radio...wee suara aku kelakar plak rasa..hehehhehehe

arini aku terima bungkusun,Ermmm dari Stesen Television Malaysia plak tue...bukak2 upanya hadiah saguhati dari Hot.FM. ader kasi t-shirt, CD Kumpulan Radja, paper bag, tag, sticker, pencil case, poskad and notepad. herewith aku attached kan gambar nyer


No comments: