.

.

Wednesday, August 19, 2009

Contest : Before and After Makeover

STICKY MODE!!!

ini contest aku masuk lagi..suka sangat masuk contest..menangnyer tak penah..arghh aku memang tak kisah menang kalah rezeki memasing. tapi feel join contest tue yang best sebenarnyer..sampai time nak annouce winner jer mesti hati berdebar2 walaupun sudah hakikatnyer menjangkakan takkan menang..hehehehe baisa la adat ber'contest'. kali ni aku mencuba nasib ngan contest Before and After Makover plak...heheheheh

CONTEST BEFORE & AFTER MAKEOVER

before

after



Nama:

Masz

Cerita-ceriti gambar:

gambar sebelum tue aku amik sebelum kawen dalam bulan November 2008 di mana aku pergi beli barang2 untuk majlis perkahwinanku , tudung hitam putih ni pun baru beli that time (sajer nak try bertudung waktu tu) and gambar selepas tue diambil semasa hari pernikahan ku dengan Mr. Bugs pada 19th December 2008.

Link contest:
Link penganjur:


3 comments:

*Miss Geli^ said...

gambar after makeover to remind me to sumone la..

sape yek

Iryani Noor said...

wahhh cantik nyer gambar makeover tu.. tang mata tu mmg tak tahan... cantik =p

Reflisia said...

oh thanks yer Iryani, u pun lawa..i ske make up u..

Miss Geli: i was reminding u for someone kah?who is she?