.

.

Monday, August 17, 2009

Mask

kat opis aku dah kuarkan email arahan pakai mask..tapi aku tgk ramai jer lagi wat tak endah ngan arahan tue...rasanyer dah ader yang kene pun H1N1 ni kat sini..semua masih pelik tgk org pakai mask. bagi dorang macam alien turun ke bumi kalu sesapa yang pakai mask tue..aku plak pedulik hapa org nak cakap janji aku selamat.memang la ajal maut di tangan Tuhan tapi kita sebagai manusia perlu berusaha untuk menjaga kesihatan n keselamatan diri kita juga. kang kalu sakit n tak susahkan org takper. ini sakit susah semua org. ishhhh aku takut sebenarnya ngan awabk menular ni.wabak yang bleh membawa maut, yang bleh berjangkit melalui pernafasan jer. ketakutan aku ni sampai aku termimpi2...oh aku harap semuanya akan ok nanti..aminnn

aku da MASK

No comments: