.

.

Saturday, September 12, 2009

Alhamdulillah...aku MENANG CONTEST!

inilah masakan yang aku pertaruhkan

ish memang tak sangka aku menang contest JOM MASAK BERSAMA...CONTEST anjuran KAMBING BUJANG..http://kambingbujang.blogspot.com/2009/09/winners-are.html. neway thanks for the kid and ibunyer(kambing bujang. hubby aku baca email tadi bgtau yang hadiah dah pun di antar semalam..hehheheh tak sabar nak dpat set TUPPERWARE ni..


7 comments:

oneyani said...

tahniah u!bestnye dpt set tupperware tu

Naz-Segalanya disini said...

wah..tahniah awk!!lepas ni bagilah saya menang contest awk plak.ekekeke..kalau naz tak lulus lah nak masak memasak ni

UmiDAnisH said...

wahhhh.. tahniah, memang nampak menyelerakan sangat2..tahniahhh

adda said...

wow.. mmg nampak laza pun.. yummy

Reflisia said...

mekasih sumer...ni pun sang suami yang masak..kita cuma masuk contest jer..

~~@lyci@~~ said...

tahniah 3x..
kalau ada resepinya tepeklah kat sini yer..

Reflisia said...

alycia kalu nak resepi kat entry JOM MEMASAK BERSAMA...CONTEST yer