.

.

Saturday, September 12, 2009

Before and After....Contest lagi ker?

ini bukan contest ini adalah cerita ceriti si sang suami yang HANTU tat nenas.. hari rabu lepas aku dapat tat nenas yang ditempah untuk raya ni.. aku nak buat takut plak tak sempat so tempah je la..lagipun aku ni malas sebenarnya nak buat cookies2 ni..kalu cake aku suka..heheheh

after berbuka puasa jer sang suami amik balang tat tue letak depan mukanyer n makan 1...ermmm sedap...pastu makan 2..erm lembut... makan 3..erm nenas pun sedap n tak manis sangat n tak masam sangat...pastu aku pun pg la cuci pinggan...kemudian aku datang semula ke dinning table tgk balang tat da tinggal half...aduhh cepatnyer dier makan..macamana nak simpan raya ni...

skang ni dah bo lio..hahahah da abis... nak tempah lagi...ntah2 tak diterima....

2 comments:

mummy teha said...

wah222!!!fevret aku tart nenas!!
arrr!!tambah kt riyadh ni maleh gile aku nk wt,tule sblm kawen aku xmo blajo ngn mak...padan muko diriku...hahahaha!
anyway salam knl..;))

Reflisia said...

yer ker mommy teha..ruginyer tak blajo..kalu tak kita bleh tempah kat mommy teha jer