.

.

Friday, September 11, 2009

Duit Raya


Ini adalah hasil usaha aku n memey anuar pagi2 lagi kuar opis pg tukar duit raya. memula bercadang nak tukar kat CIMB Putrajaya jer...sampai jer sana .. kitorg rasa cam nak pengsan tgk org beratur panjang berlingkar2..sesak kat dalam tak yah citer la...pastu kitaorg tukar plan pg CIMB Bandar Puteri Puchong plak. Usaha gigih kitaorg samapi ke puchong berhasil juga akhirnya. so aku rasa lega sangat duit raya dah tukar..kalu tak dalam benakku ini asyik fikir sempat ker nak tukar duit raya ni?

6 comments:

mama tisya said...

wah byk duit raya tu..leh bg tisya cikit...hehehe

Ms AiReEn MoHd said...

mak oiy giler banyak duit ko tuko babe...nak bagi seluruh org kampung ke tuh...apsal aku tak tukar duit raya pun ekk...ishk ishk...

adda said...

ayoyo.. byknye tuko duit raya.. arituh kite tukat kt rhb tenang ajer.. mudah sgt

Reflisia said...

sesiapa nak duit raya datang umah aunty masz yer...

-LaDy rAzOr- said...

mak aih....banyaknya hang tukaq duit raya!
brapa bajet nie??
mau raya haji pon hang bg duit raya skali ne....!
kalo cenggitu...andy punyer yg note rm50 tu ek!
ekekekeeee........

Reflisia said...

untuk andy?..erm ada2 jgn wisau cuma colour duit jer tak decide lagi..
hehehehhe