.

.

Wednesday, September 16, 2009

Kuih Raya, Jeng jeng jeng.......

Cornflake Coklat

huh! dalam 2 3 hari ni tak sempat nak update blog. bukan per bz skit nak raya kan, kat opis plak ader jer benda yang nak setlekan sebelum raya. erm skang ni bangun sahur jer terfikir nak buat kuih raya nak bawak balik kg..yer lah dah kawen ni mesti nak ader satu dua kuih dengan air tangan sendiri...hehehehehe....dan akhirnya aku dah buat 1 jenis kuih tuk raya ni...Cornflakes Coklat. erm rasanya bleh tahan sedap ( masuk bakul angkat la sendiri..heheheh)

3 comments:

UmiDAnisH said...

wah, sedapnyer kuih raya..

Reflisia said...

heheeheh umidanish ni...tgk pun dah tau sedap ker?kalu nak rasa jemputlah ke rumah

Nana said...

terlior tengok.sedapnye