.

.

Wednesday, September 2, 2009

Mengidam seorang bakal 'Mommy'


hehehhe..title entry ni agak poyo kan!...memang la aku mengidam di bulan puasa ni nak makan PIZZA..aduhh takder ker benda lain yang lagi sodap..ayam percik ker, nasi ulam ker, atau makannan lain yang wujud di bulan puasa ni..

ntah la aku teringin sangat nak makan pizza..bak kata sang suami 'nanti abang buatkan PIZZA tuk sayang k'
yeya..'sayang nak makan harini juga'..

ermmm dah berisi ker aku?hehehehe..tunggu lah entry yang aku akan annouce yang aku dah BERISI..hehehehhehe





3 comments:

mama tisya said...

kalo bln pose ni mcm2 nk mkn...tp kalo mommy-to-be ngidam wajib kena cr kn...

anyway tahniah ye..take care

Reflisia said...

mama tisya...saya setuju kalu mom to be nak makan tue harus di cari..
hehehe'

mama tisya ni terlalu awal la wish 'tahniah'..tunggu la entry tue kuar dulu baru wish..
hehehhe

Memey Anuar said...

reflisia,
mungkin u xperasan tp ur last word tu

Tunggu la aku akan announce yg aku dh berisi

maksudnya? dah berisi la kan? :p