.

.

Sunday, September 6, 2009

Perkampungan Excobar - Excobarian



aku n hubby dijemput untuk berbuka puasa kat perkampungan escobar ni..perkampungan ini terletak di tengah bandar gak sebenarnya kan..korang mesti pelik kan ader perkampungan ni kan..
sejarah perkampungan excobar
kampung ini telah wujud berzaman lamanya hanya org2 tertentu yang mengetahuinya..sampai lah satu ketika segerombolan remaja menemuinya...hahahhaha..ini sejarah yang aku reka...aku pun tak tau wujudnyer camner...nanti lah aku cari.

sang suami sebenarnya dah di book untuk memasak rendang seperti tahun2 sebelumnyer..biasalah rendangnyer memang sedap la hingga menjilat jari. kat sini berbuka puasa makan lemang..uisshhh dah rasa macam dah raya.ngan rendang nyer..lemang nyer...kuih raya jer takder..tapi aku ader bawak choc cake untuk makan bersama..

yang datang sangat la ramai..tapi aku amik pict sebelum berbuka n semasa proses bakar lemak n masak rendang jer..








No comments: