.

.

Friday, September 4, 2009

Pizza untuk Isteri tercinta

hahhahaha..finally aku dapat juga makan pizza..tapi bukan pizza hut or domino's or pizza from mana2 restaurant...aku makan pizza 'HOMEMADE'. sang suami yang buatkan tuk si isteri yang tergedik2 nak makan pizza..

mulanya ingat nak berbuka makan pizza tapi tak sempatkan coz after balik dari beli barang trus balik umah PJ (mom in law). berbuka kat sana. ayah (father in law aku) masakkan daging goreng kunyit and sup ayam. fuh..layan jer makan nasi berlaukkan daging goreng kunyit ni..ditambah plak ngan sup ayam..fuhhh..

after berbuka aku n sang suami balik umah then sang suami memulakan aktiviti membuat pizza atas permintaan si isteri ni la...aku plak malas nak masuk dapur kaco hubby aku..hahhah..biarkan dier ngan pizza nyer..

pas aku selesai buat aper yang patut tetiba bau sedap jer..rasa macam kat pizza restaurant plak baunyer..turun jer bawah tgk atas dinning table terhidang pizza..kata sang suami ini lah Hawaian Chicken Pizza Bugs. Sodapnyer sampai tak bleh tido la...hahahhahah

inilah pizza nyer..

4 comments:

mama tisya said...

wah pizza homemade en hubby sure lg sodap dr pizzahut or domino..akhirnya tercapai dh ye nk mkn pizza...ehheheheh

Reflisia said...

hehehehe..itulah tercapai juga niat di hati..kalu nak rasa jemput datang ke umah

-LaDy rAzOr- said...

nmpk sedap jek.....
senang x nak buat???
nak cket............

Reflisia said...

uihh kalu org mengandung ni harus kene buat tuk dier skali ni....