.

.

Monday, September 28, 2009

Tetamu tak diduga

balik jer dari wedding kawan aku tue..tetiba fon berbunyi...

Caller : Akak kat mana?
Reflisia: OTW balik umah ni dari wedding kawan akak
Caller : Akak kitaorg semua nak datang beraya umah akak jap gi...
Reflisia: Huh!...datangla...baper org?
Caller : 4 buah keter....
tak kelam kelibut ker kalu 4 buah keter datang nak beraya kat umah. takkan nak say NO plak kan..aku ngan hubby ngan rasa berbesar hati mengalukan kedatangan dorang..otw balik tue fikir juga nak hidangkan aper eak kalu dorang datang..takkan nak nak makan habuk kuih raya? nasib baik ader semua bahan masakan kat umah. sebelum sampai umah sempat beli tembikai tuk dihidangkan...




3 comments:

nEa FleriDa said...

wow.. rmeynya ttmu.. :)

mama thieya said...

fuhh..express jerr..superwomen

Reflisia said...

bukan superwomen dah ni mama theiya..ala2 bionik dah ni...kelam kelibut masak n kemas umah...balang kuih pun tak sempat nak kuarkan hidangkan ngan botol kuih jer..hahhaha

nea, memang ramai la...