.

.

Thursday, September 17, 2009

When ur heart in my car!

entry ni special skit yer...
* tadi lunch time aku, wida, memey & rose ke alamanda. biasala lunch time bosan alamanda tempat berjalan2 kalu kat putrajaya ni..masa otw ke sana ader jer gelagat n aksi2 dalam keter kitorg tgk...ader yang menyanyi mengikut siulan radio dan ader jugak yang berebut2 tuk parking.

* sampai jer parking lama gak la kitaorg menunggu si makcik kancil nak kuar dari parking tue..when makcik tue keluar jer dari parking, cliq aku pun nak park la keter tetiba datang plak kancil merah ke pinkngan nak rebut parking yang sama...nasib baik dier faham tue kitorg nyer parking...fuhhhh lega..

*dengan gumbira kami berempat berjalan2 mengelilingi alamanda...ramainyer manusia macam hari cuti jer...biasalah last minutes shopping kan! ader org suka nak dapat discount banyak..tapi aku tak la buat sakit otak jer berebut2 nak beli barang ni...

* 2.05 pm, time to go back to opis...sementara menunggu cliq bayar parking aku sesaja timbang berat badan ku ni..saja nak tahu progress bulan puasa..hehehhehe...naik jer penimbang tetiba
* jarum penimbang menunjukkan berat badan ku **kg . WOW i lost 5 kg.......just imagine within 27 days berpuasa..tak sangkanyer..patut la aku rasa baju yang tak muat before puasa skang dah bleh pakai...heheheh..sukanyer.. tapi kalu dah raya nanti tak tau la apa nasib ku plak..kalu raya ni sambil tido pun bleh makan lagi kan,....

* dah setle semua we all ke kereta pastu tgk cermin depan keter ader sehelai kertas A4 bergaris..pelik! mana ader iklan guna kertas ni..when my cliq terbalikkan tertulis satu ayat 'I THINK I LEFT MY HEART IN UR CAR' pastu akhir skali ader fon number dier.

*hahahhahah..tergolek2 rasanyer nak gelak...tak tau lah saper yang ditujukan coz in dat car ader 4 org. semuanyer jelitawan (claim cantik skit kan). ish2...dah la semua nyer org punya especially aku la.. dah kahwin.

* hai la aku ingat zaman2 macam ni dah lepas...ini nyer tactik aku dapat masa zaman single mingle dulu selalu sangat dapat kertas2 layangan ni...heheheh.tak sangka saham masih ader (ntah2 kat org lain sajer jer perasan).

* korang tgk la picha2 yang di ambil tuk buktikan pasal entry ni..untuk si penulis statement ni meh sini AKAK nak bgtau yang akak ni isteri kepada seseorg. (kalu statement tue untuk aku la)

kelakar kan!








3 comments:

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Wakakaka!!! Sempat lagik tuh... ::.

orangorang said...

wah...cayalah mas...pasni boleh ko turunkan ilmu ko tu kat zai.hehehe

SheLa^^ZuL said...

x sangka plak ada lg taktik mengorat mcm ni..hehehe..ingatkan dh xde..anyway mmg org yg letak msj tuh 'BERANI' sgt...

(pernah gak dpt msj ala-ala mcm nih,ada no tpn..ayatnyer dh lupa.tp kertasnyer kecik aje...3,4 tahun lepas..hehehe...)