.

.

Tuesday, October 20, 2009

Flying To Sabah

malam ni aku kene berangkat ke Sabah atas urusan kerja..lama plak tue sian hubby aku tinggal sesorg...em tuk para pemenang contest pun lambat lagi lah rasanya nak antar adiah coz aku bz minggu ni coz kene outstation to Sabah almost a week..aduiiii windu la kat sang suami..semoga perjalanan n kerja aku ni selamat...doakan yang terbaik untukku..amiinnn

4 comments:

Mrs. Ndru said...

feel free to explore sabah my hometown hehehe..

mama tisya said...

ingtknp honeymoon td...p kj ek..tkpe2 smoga smua urusan ebrjln lancar..sure windu bangat pd hubbymu..kita pn tk pernh lg kena p jauh dr hubby lama2...ehhehehehe

wansteddy said...

owh..kusangka bercoti...
klu jln2 di KK, ai cadangkan lepak2 di pulau manukan. sangat besh n indah :)

Aleyn said...

Oohh...gi outstation ke sabah...seronok jugak ek...walau pun keja...at least bleh melawat negeri di bawah bayu tuh....saya pun tak sampai lagi...