.

.

Thursday, October 15, 2009

Jom Shopping Bag Gucci

tgk la pict di bawah, best tak?teruja aku tgk pict ni...kat M'sia punya la exclusive Gucci ni dijual siap dalam almari berkaca, bermangga lagi tapi kat US? hahhahah..jom la kita beramai ramai shopping handbag Gucci...pict ni aku sertakan untuk cuci mata n buat geram tgk handbag Gucci yang murah n berlonggok2..sebenarnya aku dapat pict ni from my hubby yang emailkan. dia soh aku tgk n jgn taksub sangat nak beli handbag Gucci katanyer..hehhahahahh..malangnyer taktik dier masih tak menjadi. aku tetap ngan azam ku nak dapat handbag Gucci ni. kekekekekke
















.

3 comments:

mama thieya said...

adoi.. lemah semangat aku.. eii geram pun ader..nak satuu..

Are'Ja_(",) said...

uikkk..banyaknyer...mcm jual bundel..hehe...pos kat trg satu buley tak? keke

-LaDy rAzOr- said...

hehehee....
tu Gucci clearance stock tu...
tak pon rejected stock...
tu psl ler longgok2 gitu jek...
kalo yg new arrival aku rasa dalam almari kaca kot...

p/s: biler kat msia nak wat Gucci longgok2 gini ek???nak gak rembat satu...ekekkee.....