.

.

Friday, October 2, 2009

Kepala ku!!!

Arghhh..
hari ini genap la seminggu aku asyik pening kat opis ni..
kepalaku asyik pening jer...
tak tau puncanyer!
tak cukup tido ker?
tak cukup makan ker?
banyak angin ker dalam badan sampai naik ke kepala ni?
aduhhh!
sakit kepalaku....
tapi kalu bila balik umah dah tak pening lagi!
pelikkan!
nak telan panadol..
aku tak cukup berani nak amik..
skang ni sebarang ubat
aku dah tak berani nak amik sesuka hati..
bak kata sang suami..
'semua ubat yang u amik kene bawah pengawasan doktor'
agaknyer aku dah lama sangat kot
CUTI
so balik opis
badan tak bleh adapt
ngan aircond yang terlampau kuat
hingga sejuk hingga ke tulang rusukku.
ntah la..
yang pasti esok aku kene jumpa doktor...
harap2 takder paper la...

8 comments:

My AlL said...

masz tah dah adew isi kut dlm perut!!!!!!

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Isskkk!!! Bila nak buat announcement nieh... Naluri hatiku berkata... Pasti.... (Lagu Ning Baizura) Hiks!!! ::.

Reflisia said...

darling-darlingku...sabar yer menanti kerna aku masih belum jumpa Dr.
akan ku kabarkan berita gembira ni bila tiba masanya...doakan yang terbaik tuk aku k..

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Of cos... Amin... Amin... Amin... ::.

-LaDy rAzOr- said...

tu 'hint' ler tu...
ada tanda sket2 dah tu...
apa lagi....jumpa doc la..
ekkeee...

Aleyn said...

Harap2 bukan penyakit yang itu yer..minta dijauhkan...

Take care girl..

adda said...

pening ada isi kot.. amin..

Reflisia said...

aleyn,
moga dijauhkan penuakit2 tue semua..

adda,
berisi tue belum lagi..masih mencuba dan berusaha ni..