.

.

Wednesday, October 7, 2009

Rezeki

"Rezeki memasing....InsyaAllah nanti ada la tue" luahan Puan Fairuz

pagi tadi selepas aku buat entry MPGC tue aku kene attend meeting. semasa dalam bilik meeting aku berjumpa Pn Fairuz sambil borak2. tersentuh la citer dier dah preggy 2 month..wahhh best2 (aku plak happy) dier plak tanya aku dah ke belum? tetiba muka berubah ngan longlai menjawab 'belum ader rezeki...'.tak per awal lagi inyaAllah ader la nanti dalam benakku..

Mungkin aku belum ader rezeki dalam nak dapat baby lagi tapi aku bersyukur sangat dengan rezeki lain yang aku dapat..Syukur Alhamdulillah, Allah Maha Kaya & lagi Pemurah.

"Saya nak tawarkan Masz dengan post RA yer...." ujar Prof Osman

Alhamdulillah prof Osman tawarkan aku jadi RA untuk project kali ni..sebenarnya last monday aku ader ganti sorg Pegawai ni meeting berkenaan satu project prof ni. erm sangat menarik dan aku memang tertarik malangnyer aku tak terpilih dan hanya menggantikan pegawai tersebut tuk meeting jer. kebetulan pegawai yang aku ganti ni tak dapat komit n terpaksa pg kursus maka aku di tarik n ditawarkan menjadi RA. Alhamdulillah, aku harap sangat dapat komit ngan project ni dan aku harap sangat sang suami memberi galakan membina ngan apa yang aku minat.

'Ya Allah Ya Tuhanku, aku bersyukur atas rezeki yang Engkau kurniakan dan aku berharap agar Enkau berkatilah kehidupan aku, keluargaku, saudaraku dan seluruh umat Muhammad di muka bumi ini. Amin'




11 comments:

nEa FleriDa said...

congrte n gud lux yer..:)

Reflisia said...

thanks nea...=)

mama tisya said...

jgn sedih2..smoga ada rezeki baby utk masz nanti..tahniah utk post RA tu

Reflisia said...

insyaAllah..thanks erin a.k.a mama tisya memberi semngat pada masz

My AlL said...

masz,ammy adew jew sama masz nih...
takmo sedih insyllah masz,pebanyakkan usaha tau...
miss you masz.

Reflisia said...

thanks ammy..masz tau ammy sentiasa ader ngan masz walau apa jua berlaku..love u darling

UmiDAnisH said...

Jangan sedih2... mb belum lagi masanya, nnt ada la rezeki tu.. Tahniah utk post RA.. smile always

Naz-Segalanya disini said...

tahniah masz..kita kene bersyukur dgn setiap rezeki dan ujian yg Allah bg kat kita

Reflisia said...

Thanks to all bloggers coz sentiasa bersama masz tuk memberi semangat..=) love u all

Aleyn said...

Wah...Alhamdulillah.

Pasal anak tu jangan dok runsing sangat....sekarang ni tengah baru 2 lagi...enjoy sepuas-puasnyer dengan hubby...nanti biler dah ader anak...dah tak dapat sangat dah....sian plak hubby...heheh

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Betul kata Aleyn tuh... Kita enjoy... Me pon lom ada rezeki, sama-sama la kita berusaha... May be apa yang kita dapat sekarang rezeki untuk masa depan... Amin... ::.