.

.

Thursday, November 5, 2009

Geram + Streessssso!

eeee..macam nak LEMP**G je sorang Perempuan ni!
aku ngah bengang ni, walaupun kejer belonggok tapi aku nak lepaskan stress kat entry ni dulu. sebenarnya stress aku ngan sorang perempuan ni dah 2 week tau. aku tahan jer...GRGRGRGRGR.

Kesimpulannya perempuan ni seorg yang pentingkan diri sendiri dan tak bleh buat kejer lansung. Lepas dier nak soh aku buat semua kejer dier then dier akan buat update progress kat our head yang semua kejer dier yang buat! WHO R U? Boss aku ker? padahal sama level jer. aku ni plak dengan niat satu group and nak buat kejer sesama and tolong dier settle part dier and terima manfaat sesama, tapi aku plak dipijak!...Kali pertama aku terkena aku takkan biar tuk kali kedua.

So skrg pepandai la u buat kejer u k...! i nyer part dah settle and 4/5 part u pun i tolong siapkan sampai outstation claim u pun i tolong sediakan. apa lagi yang u nak?

8 comments:

a Y u said...

ms study dl,sy selalu kna camni..org amek kesempatan..tp workgrup punye psl,tahan jela..

Reflisia said...

ini sebabkan grouping la ayu..tue yang stress sebab kene tahan jeee

mama thieya said...

memang sakit ati mengenangkan group task ni.. adoi.. saba ajer kak oi...

* igt ms study lu.. ader sorang ni kiterorag panggil parasit.. tak nak wak keje tapi komplen lebih2.. takper.. time presentation tu, kiterorag tak display kat powerpoint nama dia.. lecturer tanya naper.. kiterorg say "PARASIT"

unlisted_one said...

Salam kenal ye,

Dgn org mcm ni, sng je nak settle, next time, u tunjuk kt boss u yg u tau lagi byk dari dia. biar la org nak kata kita attention seeker ke ape, janji boss kita tau kita buat keje. Biasa la, org mcm ni ade kt maner2, nak tonjolkan diri dia aje, at the end of the day, dia naik pangkat, kita tertinggal sendiri..experience i ni..tapi i dulu lg tragis, siap minah tu kondem i dkt boss lagi,..adoi,..sakitnya!

Aleyn said...

Wwwooooouuu.....sabor sis ..sabor...Sabar itu separuh daripada iman...

Dah..dah..lepas ni u buat keja u..dia buat keja dia...kadang kita tak yah nak buat baik sangat...especialy kat orang tak kenang budi cam gitu...

ok..happy working!!! Ceria2 kan diri anda...

Reflisia said...

mama theiya,
ini bukan parasit lagi dah..dah pembunuh dah ni...heheheh

unlisted_one
betul tue..i kene buat kejer n tunjuk kebolehan i..biarkan pentingkan diri skit dari dipijak kan!

ALEYN,
thanks for ur word and skang i dah ras ceria skit dah...=)

mama suri said...

kat ofis mama berlambak perangai cam tu...dah jadi habit pun ada...tunggu masa je nak meletup

l y n n a s h a a r i said...

darl..sbr ek ;)
tak moo mrh2..nt ilang kecomelan u tuw
hehe