.

.

Tuesday, November 24, 2009

Jinak Merpati (1st Awning Tudung)


Entry ni sebenarnya ku tujukan khas buat opismate aku yang lama. namanyer Adifah Ilmar atau lebih dikenali FIDA. gambar kat atas tue adalah 1st tudung yang aku beli dan membeli bersama Fida. Beliau selalu minta aku pakai sebab katanya kalu aku pakai tudung tue macam model patung butik tudung. Tudung tue aku beli kat RATU Setapak masa aku kerja kat Company lama dulu.
Memula ingat nak temankan dier shopping tudung tuptup aku pun terbeli sekali. itu lah tudung yang 1st aku beli apabila terdetik untuk berjinak2 memakai tudung. Alhamdulillah aku kini makin senang n selesa untuk betudung.



2 comments:

-LaDy rAzOr- said...

manis ko bertudung noks....
alhamdulillah.....teruskan usaha anda!!!
chayo'! chayo'! chayo'!

Elyn said...

cantik!! merah plak tu...lg la berseri2....