.

.

Wednesday, December 16, 2009

Birthday Treats Combo

our beday cake

Entry ni cover beday aku n sang suami birthday.=)

on 07.12.09 my beday, macam ari biasa cuma kitorg kuar makan jer la takder lah full sangat aktivitinyer coz hari SENIN kan hari bekerja..so kalu balik lambat kang sok penat nak kuar bekerja so decide pg makan jer kat D'One Steak House. Sebenarnya restaurant ni dah lama bukak but aku n hubby baru jer noticed. and tak sangka plak sedap n murah.

beday aku taknak ader kek lagi coz ingat nak celebrate Birthday Combo on coming saturday. ok lah sekadar makan kat luar jer la. aku makan Meat Combo Steak, ada lamb, beef n prawn and side dish dier ader baked bean, mash potato, coslow, tomato, timun and carrot kot...sang suami makan T-Bone Steak which is beef bahagian T-bone la n side dish dier sama la cam aku juga. aku cam biasa minum Fresh orange and sang suami Coke jer. Guess baper harga dier? Only at RM35. HUH murah tul.



Pada 12.12.09

Tepat jam 12 am 12.12.09 aku wish my hubby Happy Birthday. Esoknya aku takder wat suprise paper pun coz tak plan awal2. so kitaorg plan tgk wayang and makan with his family.
Our destination Mid Valley lagi. Planning nak pg Pavillion but after check ticket movie, kat Pav penuh plak so pilih jer Mid Vall coz available. lagipun dah dekat. memula ingat nak hi tea kat Pancakes House, itu yang nak ke Pavillion.

Sampai jer Midvalley, kitaorg amik ticket movie Ninja Assasins yang telah di reservekan. Wow the ticket is free.heheheh GSC Birthday treat memang la free. Pas tue my hubby said 'sayang jom makan nasi itik!' ....terpinga aku..nasi itik diminta nyer..hahhahah aku n sang suami lepak la kat Food Court Mid Valley.

inilah nasi itik yang sang suami nak sangat tue...hahahha kelakar abis

ni plak nasi ayam yang aku nak..hehehe

After balik from mid val, aku belikan kek (beli sendiri..memang dah tak suprise) sepertimana yang dirancang oleh FIL untuk celebrate beday aku n sang suami. Sang Suami requested Cheesy Choc Cake. Erm cheese cake tue memang favourite dier, and kebetulan dat day Beday Secret Recipe yang ke 12yrs and aku dapat lah discount RM12 untuk whole cake. layan kan lah.

Planning asal nak having dinner kat Tony Roma's kat Cineleisure ngan FIL, pastu my sil cakap susah lah nak parking n so many reason la kuar...last2 D'One Steak House juga. senang, parking sebelah restaurant jer..

Walaupun tempat yang sama kitaorg celebrate tapi penuh bermakna dengan Family disisi. dan walaupun simple tapi we're enjoyed and happy. heee..semua plan aku semua tak jalan at last buat plan ad hock..

semua berbaju MERAH

Iman yang tengah nak makan NUGGET

5 comments:

mama tisya said...

ah sakan celebrates ye...cineleisure ler yg paling senang parking & murah compare kt ikea or the curve...lama tk mkn tony roma's...yum2

-LaDy rAzOr- said...

semua tmpt yg disebutkan tu tak pernah ler hamba jejakkan kaki...
maybe next time kalo ada rezeki dapat la hamba jejakkan kaki ke semua tmpt yg dinyatakan...
tgk kome sekeluarga mkn cam best jek...
nak gak tekak nie merasa, yer...
hehehehe... =D

Reflisia said...

mama tisya,
ala biasa jer pun takder la sakan sangat.

lady,
haa jom aku bawak ko pg sana

nasazfrog... said...

wahh bestnya celebrate besday,,, kasik hubby hadiah la agaknya tuh.. :)

Elyn said...

hamboi senang celebrate sbb bulan yg same!! jeles ii kekeke