.

.

Tuesday, December 22, 2009

Bored Management: Part 2

Bila aku dah bosan, mula lah tangan mencari digicam atau handphone..mane2 la yang dapat aku gapai dulu. click, click, n click la jawapannyer..dah ini lah menjadi hobi aku di kala kecik2 lagi sampai la ke besar ni (amik gambar sendiri la). aku rasa, ramai jer antara blogger yang lain ader hobi cam aku ni..best kan dapat lihat diri sendiri. Sometime bila dah tengok diri sendiri and rasa ader kekurangan (tak kiralah dalaman atau luaran) pasti aku akan tanamkan azam untuk menjadi yang lebih baik. Tambahan pula bakal menjelang tahun baru ni pasti akan ader semangat dan azam baru yang akan tersemat di hati..




3 comments:

Elyn said...

kamu sungguh cute!!!

Aleyn said...

Bosannyer dia....gi lah jenjalan...

Reflisia said...

elyn,
mekasih2...tak secomel anda pun..

Aleyn,
tak bleh nak g jejalan pun coz sang suami takder cuti la..hukhukhuk