.

.

Thursday, December 3, 2009

Bukit Gambang Resort City


Guys, penah dengar Bukit Gambang Resort City water park tak? tadi masa ngah bekfast kat pantry opis, ader la 1 of my cliq ni citer yang Jabatan hubby dier ader buat family day on 19 n 20th of dec kat Gambang Water Park. Wah tetiba teruja gak aku mendengarnyer coz aku n family ni ngah plan nak gi water park. ala kat KL ni mana jer water pak yang ader...Sunway Lagoon n Desa Water Park je la. So plan nak pg jejauh la skit kan. maklumlah skang kan musim cuti sekolah.

Tetiba dengar plak pasal Gambang ni, rasa nak tau plak keadaannya. Kata cliq aku dak pahang ni, Gambang is like Genting Higland n it's a big water park in Asia. It's true or not, i dont care but aku nak juga try jelajah water park tue...heheheheh. Bukan per musim hujan ni tak elok nak mandi sungai, kang ader kepala air la, bapak air la..macam2. kalu nak ke laut plak, belah2 pantai timur ombak bergelora, belah2 barat air laut yang kotor n tercemar contohnya PD. so water theme park jer sesuai.

Ini gambar yang aku dapat masa aku jelajah Gambang ni via google. view dari gambar nampak menarik, n harap2 actualnyer pun lebih menariklah. tunggu la entry aku di Gambang yer..=)





4 comments:

Elyn said...

macam pernah dgr.... tmpt baru rase nyer ni.

-LaDy rAzOr- said...

water park nie tmpt baru kan...
kat arah nak ke kuantan tu...
aku pon dah lama dgr psl tmpt nie...since last year dah dengar...
tringin gak nak gi...
tp x tau ler bila berpeluang...
huhuhuuu...

My AlL said...

amy pun bru ingt nak bercutie masz,tapi tak tahu mau g mana?
huhuhuh...cam best jew tmpt masz nih

Reflisia said...

elyn,
itu la tempat baru lyn.

lady razor,
a ah..kat exit gambang tue dorang citer..teringgin plak nak pg weh..jom pg sesama

ammy,
ammy apa kata pg water park ni..hehehhe