.

.

Tuesday, December 22, 2009

Giveaway Contest

Aku sebenarnya dah lama sangat tak join contest. latest aku join MOBS and Black n White contest tue. Tetiba skang mood nak bercontest plak. ader plak dok menyarankan pada aku tuk contest ni. Giveaway Contest ni aku dapat dari seseorg yang telah komen tuk entry Black & White Contest aku tue. so alang2 ader gambar ni..upload kan jer untuk menyokong contest2 ni berjalan. Menang kalah adat pertandingan. so this picha aku pertaruhkan.


This picha :
taken for our pre wedding photo
Caption :
Gambar ni telah diubahsuai (edited) oleh aku dan sang suami sendiri coz kitaorg nak buat kad jemputan perkahwinan online. Kad perkahwinan yang sebenar bukan macam ni yer...jauh sangat bezanyer.





1 comment:

Mr ProPiTo said...

macam gambar kawin..hehe..kalo menang leh dapat 50 ni.kikiki