.

.

Tuesday, December 22, 2009

Kenduri Kendara Sana Sini

Sempena Anniv aku ni ramai jer yang amik kesempatan nak dirikan rumah tangga =). aku sekadar menunaikan undangan kengkawan untuk memeriahkan majlis mereka. Sebenarnya 19th dec 2009 ramai sangat kengkwan ku kawen termasuklah sedara ku di Kedah. Malangnyer aku tak dapat nak menghadiri jemputan oleh kerana sang suami bekerja dan tidak dapat cuti pada tarikh tersebut. Pada kengkawan yang saya tidak dapat hadiri majlis kalian, mohon maaf dan ampun. hanya hadiah perkahwinan dari ku dan sang suami sahaja yang dapat meyusuri kalian semua. Ini ader beberapa pict yang mana aku sempat hadiri majlis perkahwinan yang berada di kawasan KL Selangor shaja.


Selamat Pengantin Baru ROSE

Kengkawan yang turut sama memeriahkan majlis Rose


4 comments:

iedaLUVsham said...

tomei la masz ngan shawl baru tuh! :)

Reflisia said...

thanks ida...

Elyn said...

tgh musim mengawan ni opsss ekekek

zool said...

First time sini..
Biasalah waktu cuti sekolah senang buat rumah org kawin