.

.

Wednesday, December 2, 2009

Kursus

Arini Jabatan aku ader kursus...aku sekadar tau jer, ader kursus but nama ku bukan antara senarai nama yang naik untuk pergi kursus pun. Setiba harini org yang sepatutnya pergi kursus tak dapat pegi and org lain yang di appoint pun tak pegi juga.

aku tunggu jer untuk pg, pada hakikatnya. tapi takder saper yang nak pg..aku sesorang la kan yang beriya plak nak pegi. siap tanya tempat n ader sijil ke idaklah! abis2 semua tak nak bergerak ke kursus tue, maka aku pun stay jer la kat opis ni. Lagipun aku bukan seorg yang wajib untuk ke kursus tersebut setakat sunat jer. Kalu org yang wajib pun tak pegi, inikan pula yang sunat munat ni...

Yang pasti aku memang nak attend kursus disamping menambah ilmu pengetahuan dan pengalaman. To my beloved boss, saya minta maaf yer bukan niat tak nak pegi, memang nak pg tapi tersilap langkah menunggu org lain. last2 semua tak pg.


2 comments:

Memey Anuar said...

saya sikit pon tak marah kt mas. cuma kecewa sket bila org yg diminta pegi jwb "tak nak laa" bila saya tanya kenapa xpegi.

sometimes people just dont wanna be helped kan?
takpe la.

Reflisia said...

Memey, saya faham perasaan u, but saya diselubungi rasa bersalah juga coz rasa tak membantu dalam hal ni..

paper pun thanks for ur comment yang buat release skit perasaan bersalah ni =)

haaaaaaa...lega