.

.

Thursday, December 24, 2009

Mangsa Keadaan

Ini adalah angkara sang suami yang kejam. bila tangan sang suami bertemu DSLR Nikon itu..maka mula lah semua benda akan dicapture nyer. kekadang tue naik rimas pun ader, kekadang suka bila semua saat hidup ku di captured. Tapi apabila disuruhnye yang bukan2 tue yang naik menyampah tue..katanyer ' let's me try setting it 1st'....adoiii nak setting pulakkkk. Mangsanyer aku la..tgk lah pict bawah ni, ader ke suruh aku lompat ala-ala Ultraman nak terbang?


Ini lah hasilnyer kalu org tua terlompat macam ultraman.





6 comments:

-LaDy rAzOr- said...

hahahaa.....
giler klakar ar ko!
ape kejadahnyer org tua melompat2 nie?!?!
orang2 tua kata "dah buang tebiat???"
hahahahaaaa.....
anyway, cantek gambo nie...
kalo nmpk ekpresi muka sengal ko lg cantek beb!
hahaha.....

Reflisia said...

kekekek..itu lah rupanye..hahahha..ehh mana bleh nampak muka ultramen kan kene tutup muka!

iedaLUVsham said...

ekekeke!!! weh tapi serius comel nampak! pic ni kalo masuk contest yang sesuai leh menang neh! huhuhu!! :)

Farra Dhelina said...

haha ade2 je asben u ni..kreatiff!!

Reflisia said...

ieda,
ntah contest apa agaknyer yer..hahaha

Farra,
dier akan creative kalu datang kejer giler dier tue

cik EPAL said...

tak de la tua sangat :D