.

.

Friday, December 11, 2009

Masjid Putrajaya

Cerita ni agak basi tapi aku nak juga buat entry ni....aku sebenarnya selalu sangat lalu masjid putrajaya ni infact opis aku pun sebelah je ngan masjid ni..tapi tak pernah pun masuk. maklumlah bila datang jer sana sure setakat nak bergambar jer.

last few week my mom n dad datang dari Kedah n lepak la umah anak sulungnyer ni...pastu mak aku suarakan..'jom la jejalan Putrajaya'..abah aku berkata2 'macam la mak ko tak penah pg?' hahah last2 aku plak cakap 'abah, mak jom la kita pi solat kat masjid putrajaya tue'..hehehe semua org cam setuju jer...masa kitaorg pg tue aroung 4 pm la sesuai la nak solat asar..maka jejak la kaki ke dalam masjid tue. terasa kedaimaian mendapingi diri.





2 comments:

Elyn said...

hiks teringat dulu nikah dlm masjid tu!!!

-LaDy rAzOr- said...

dah lama tak jenjalan kat masjid nie...
dolu2 time bercinta ngan Mr.Belo sini ler 'pot' nak lepak2 sambil bercinta memalam buta...
ekekekekeeeee...
la nie dah ada anak sorang pon payah dah nak gi sini.....
Jauh katanyer!!!