.

.

Tuesday, December 29, 2009

My adorable niece

she's so cute. grgrgrggr geram giler tgk dier n rasa nak gigit n kunyah2 jer budak ni la..ini mungkin simptom2 tak sabar nak ader baby kot..hahaha. tak kisah la asalkan aku dah ader anak sedara yang sebulat ni..ci celambak ni skang dah pandai gelak kalu org usik2 dier. dah mula berinteraksi ngan org. dah mula kenal saper maksu dier, saper uncle bob dier n saper mama n papanyer. paperpun Maksu sayang Irdina




5 comments:

iedaLUVsham said...

mmg cute giler!! comelll!!! :)

deena awanis said...

bulatnyer ci comel ni...
rase cam nak picit2 pipi dy!!

Reflisia said...

ieda,memang pun..rasa nak kunyah2 jer budak ni..

deena,
si buyat org panggil dier

Farra Dhelina said...

ha buyatt?? haha so chumelllssss!! kiss kan dier utk i kay! ;))

Ms AiReEn MoHd said...

mmg chumel...mate boolats...sgt gewamm tidak mehana hatiku ini melihat su chumel gini...

awakkk nak tahu tak...kite kawin pada hari yg same...date yg same taw...hikhik serupa la...tapi kite lum ade baby lagi...lum ade rezeki lagi....salam kenal juga