.

.

Monday, December 28, 2009

My Besties..AmmyLo

lama betul tak jumpa girlfren aku ni..sangat rindu. dulu b4 kawen slalu la juga bermanja ngan dier ni n pas kawen, sudah tentu sang suami. kalu bab bergossip kitaorg ni duduk satu hari satu malam pun tak abis tau. tapi kitaorg ni takder la nak mengumpat org setakat bercerita ceriti jer. entry ni aku buat tuk lepaskan rindu padanyer. neway Alhamdulillah tercapai juga lepaskan rindu bila dier datang my house last 25th dec 2009. Ammy nanti kita jumpa lagi k...

Thanks darling for being my best girlfren in my life...Love u


3 comments:

Elyn said...

besh kan dpt jumpe BFF. sehari semalam kot tak abih cite ekekek

My AlL said...

miss you to! :*
nanti kite chill lagi kay...

Reflisia said...

memang tul elyn..kalu dah jumpa BFF laki sendiri pun bleh lupa

ammy, nanti kita chill lagi yeah..muah