.

.

Tuesday, December 1, 2009

Penat Berkorban!

Semalam aku EL coz penat sangat beraya korban. Ari ahad, rumah atuk aku kat Klang buat korban. Wah sangat meriah n riuh rendah. Seekor lembu di sembelih dan di lapah kemudian dimasak beramai2.. best sangat!

Memasing ader tugas, ader yang melapah daging, ader yang memotong daging, ader yang menyiang bawang, ade yang memasak daging dan macam kejer ader. aku nyer tugas? datang n makan jer...hehehhehe sebenarnya aku n sil tak dapat la nak nolong semua kerja2 tue coz aku kene bawak my sil pg cari barang. so by the time kitaorg sampai jer Klang semua dah tersedia n terhidang tuk makan jer. apa tunggu lagi, makan jer la kejer nyer...hehhehehe

Semalam EL tue sebab penat sangat berjalan. erm kemana aku pergi sampai penat kene tunggu next entry..huhuhu..


3 comments:

Elyn said...

hihi igtkan terkorban apa la!!

cintaKusayangMu said...

klu keje dh settle..mmg best la dtg utk mkn je...klu qis pn xtolak..rezeki jgn di tolak..ye x??hehehe

edda(",) said...

lor.. ingatkan ape yg dikorbankan.. hikhik