.

.

Wednesday, January 13, 2010

Bila Hati Sang Suami Remuk

Semalam after dinner, aku bz nak baked cupcakes tempahan untuk hantaran pengantin baru. Dalam kesibukkan aku nak mengayak tepung, tetiba terdengar teriakkan suara 'NOOOOO ' sang suami dari tingkat atas rumah ku.

aku hanya tertanya2 kenapa dalam hatiku. erm rasa tidak sedap hati menyelubungi diri dan aku meluru ke tingkat atas tuk pastikan apa yang terjadi.

sampai jer aku di muka pintu bilikku, kelihatan sang suami dengan muka sedih sambil menunjukkan ke arah jam tangan kesayangannya. kelihatan Jam Tangan nyer remuk..alahai suamiku. kesian + kelakar pun ader bila melihat riak wajahnyer. jam tue merupakan pemberianku tuk birthday dier yang ke 26. katanyer betapa sayang n suka pada jam tersebut...

sebenarnya jam tue pecah sebab kene hempap dengan TV. hahah. Sang suami nak alihkan TV ke tempat lain n tak perasan jam tue ader kat tempat nak letak TV tue. bila terdengar seperti sesuatu pecah, pabila dilihatnya JAM TANGAN nya yang pecah..

mahal wooo jam tue aku beli. tapi takper lah, lepas ni aku kene cari jam baru untuk dier supaya dier gembira kembali.

cuba perhatikan jam tangan di tangan suamiku..itu lah yang remuk.

pict yang jelas tak upload lagi..later k..




6 comments:

iedaLUVsham said...

ololo...cian somi ko, xpe2, nnt ko belikan baru kan tapi sayang yang lamer tuh kan, mane leh nak ganti :)

Reflisia said...

ieda,
sian weh somi aku jam dier pecah..remuk cermin dier weh

Elyn said...

adeh remuk hati die macam remuk jam tu gak!!! siannyer!!

Reflisia said...

itu la elyn...masz juga yang susah hati kalu somi masz susah hati

-LaDy rAzOr- said...

first2 baca tajuk, aku igtkn apsal la hati si bugs tu remuk...
bikin panas saja...
rupa2nyer jam pecah...
ekekeke...
takpela...xder rezeki la tu...
tu tandanyer nak soh ko ganti ngan yg lg mahal ler tu!
ekekekeke.....

Reflisia said...

nofa,
itu la..abis duit aku la..