.

.

Friday, January 29, 2010

Lepas Geram

Tujuan utama aku buat blog ni tuk daily aktiviti aku, tuk aku lepas geram, ketidakpuasan hati dan segala suka duka aku tuk dipatrikan dalam blog ni. Tetapi kini tidak lagi, kerana dengan blog juga org boleh kene saman, kene tahan, kene hukum, bergaduh dan membunuh. jadi penulisan Blog ini juga ada batasan dan hadnya.

Sometime segala ketidakpuasan hati kita hanya kita jer yang tahu n simpan. tak semestinya kita bgtau semua org. ader sesetengah perasaan, yang tak patut sesiapa tahu. Maka blog la tempat kita coretkan, luahkan dan simpankan segala rahsia hati.

Sekarang aku dah rasa tak best plak sebab nak kene had kan emosi aku. kekadang kita tak boleh nak luahkan emosi kita pada org lain, sekurangnya kita bleh lepaskan geram kat blog. tapi ni kene hadkan pula segala perasaan marah, stress dan benci kita kat blog ni. erhhggg kat mana lagi aku nak luahkan semua ni. coz semua tempat perlu ader limitnya!!!!

stress bertambah +++++++...bila nak kurang ni?


3 comments:

Elyn said...

sabar beb....

mama thieya said...

yup.. betul betul betul.. sokong aper yg u cakap. sometimes ader beberapa perkara kita tak boleh nak tulis dalam blog, takut menimbulkan sensitiviti.. padahal apa yg kita tulis semuanya tntg kita kan ..

Macam i.. terpaksa limit gak penulisan, walau byk bende nak tulis bukan aper.. takut2 apr yg i tulis tu, menimbulkan rasa tak puas ati ke oleh sesetengah org especially among famili.. adeii
sabar ajer lahh

y@n@ M!B said...

kena wat satu private blog kut..eheh =)