.

.

Tuesday, January 5, 2010

Lompatan Sejarah


02.01.2010 adalah tarikh majlis bertandang Perkahwinan Black n Ifhan. sang suami menjadi cameramen tak profesional pada hari tersebut. aku n sang suami tiba agak awal 12tghari. manakala pengantin tiba pada pukul 2.30ptg..fuhh lama kan aku menunggu. sambil tue sang suami menjalankan kerja nyer mengambil gambar2 sekitar majlis tersebut. kalu terasa nak tgk all da pict masuklah facabook ku. bila pengantin tiba jer siap ader letupan mercun n pencak silat..wahhh meriah!lebih kurang pukul 3.30 ptg aku dan sang suami pun bersetuju untuk pulang ke rumah. sebelum tue sempat lagi snap2 beberapa pict pengantin..masa pengantin hantar kami ke kereta aku sempat bergambar dengan si pengantin perempuan iaitu si isteri kawan baik suamiku merangkap kawan baikku jua..hehehhe oleh kerana kemaruk amik gambar lompat2 ni aku pun mengajak si pengantin lompat skali...buruk tul perangai. tgk lah pict kat atas tue...heheheheh

pengantin perempuan : akak, 1st time ifan bergambar sambil lompat..di hari bersejarah plak tue..memang bersejarah la harini.
reflisia : memang sejarah dik...hehehehhe


hadiah dari aku n sang suami untuk pasangan pengantin, homemade cake by me



5 comments:

iedaLUVsham said...

uishh, pandai ko buat kek! terer lah! cantik2! :)

-LaDy rAzOr- said...

nampak macam terapung jek korang...
cantek ar!

Reflisia said...

ieda,
thankyou2...ko nak ker?meh aku buatkan tuk ko...hehehe..tunggu beday ko la or amanda ker

nofaku,
weh jom arr kita picnic ker sesama pastu kita amik pict lompat sesama

Farra Dhelina said...

haha best bye nompat nompattt!!!

Aleyn said...

Wah...sportingnyer pengantin...bleh lompat lagi dengan baju tuh..seb baik tak jatuh tiara....ahaks...