.

.

Monday, January 4, 2010

OMG...morning


Morning everyone..wahh hari ini adalah hari pertama aku bekerja pada tahun 2010. untuk memulakan hari ni, aku bangun pukul 5.15 am dan selesaikan tanggungjawab. mula mengorak langkah dengan keluar ke opis di awal 6.59 am. sudah pasti hari ini juga adalah hari pertama pelajar memasuki sekolah untuk tahun 2010. Keadaan jalan yang agak sesak dan ditambah pula dengan hujan 'rahmat'.

aku memulakan perjalanan ke opis dengan mendengar radio Hot.Fm. biasanya aku tak sempat nak layan Panggilan Hangit ni...'OMG' the person who recieved the Panggilan Hangit was using this word in his conversation....1st time I heard someone said 'OMG'.

usually we will say 'homaigod' and using OMG in sms, 0n9 chatting, or writing for the shortform, but this person was saying that word.

erm...macam2 kan...kelakar pun ader bila aku dengarnyer.. aduhai dunia!..permulaan yang baik bagiku apabila hatiku boleh ketawa berdekeh2 dalam kereta sesorang. Mood aku yang baik juga membuatkan aku bersemangat untuk memulakan kerja.

Aku berharap permulaan yang baik berakhir dengan kejayaan, kebahagiaan dan ketenteraman. aku hanya merancang dan berusaha dan Allah S.W.T yang akan menentukan segalanya.


No comments: