.

.

Monday, January 18, 2010

Paintball at Sunway Extreme Park

Semestinya seronok kalau dapat peluang bermain paintball percuma di tempat yang best seperti Sunway Extreme Park. Seperti entry sebelum ni, aku dijemput untuk join Samsung Carnival Day at Sunway Extreme Park pada Sabtu 16th Januari 2010 yang lepas.

Mungkin disebabkan aku terlalu riak dengan sang suami coz dier kejer on that day dan aku pula over excited nak bermain paintball dan tak kisah walaupun aku seorang jer yang pg join the carnival. =) Maka nak dijadikan balasan, aku DEMAM and tak dapat juga join..=(. Sang suami melarang sama sekali tuk aku join carnival tue sebab aku memang tak sihat, infact aku lemah longlai jer badan. Instead of demam tue, semangat aku berkobar2 nak join game n carnival tue.

Sebagai seorang isteri yang patuh akan perintah suaminya, maka aku turutkan juahanya atas katil sahaja tempat ku melepak bertemankan ubat-ubat demam yang ada. Siapalah agaknya yang miliki Samsung Corby idamanku itu? Walaupun ia bukanlah handphone yang canggih manggih tapi aku sangat tertarik dengan color and bentuknya yang bagiku sangat feminin. lagipun aku ni bukan jenis kisah sangat nak 3G ker 4G ker GPS ker WiFi ker, semua tue dah ader pada hp sang suami. yang penting bagiku ia bergaya dan trendy...=)

aku yang demam


2 comments:

Memey Anuar said...

daulat dgn suami :D hehe

Reflisia said...

itu lah..Tuhan bayar cash..toink*