.

.

Tuesday, January 19, 2010

Progress Diet = - 0.5 KG

Progress so far alhamdulillah. macam ader skit perubahan. aku baru timbang dah 0.5 kg turun. tapi aku kene bertahan dengan diet aku tue. kalu terlebih makan jer memang la naik. aku plak yang jenis manusia cepat turun dan cepat naik berat badan. kalu aku kurang makan jer surut la skit badan ni..kalu surut skit n aku makan banyak berat naik pun lagi banyak dari yang surut. heheheh. tapi yang penting maintainkan corak pemakanan n diet yang seimbang.

pssstt..last weekend kaw2 aku makan. sabtu = lunch - makan nasi berlauk, dinner - nasi ayam, ahad= lunch - nasi 2 pinggan, dinner - burger super KING. (ngeri weh bila ingat semula apa yang aku makan)

Harap aku berjaya kali ni dalam merialisasikan IMPIAN ANGGUN..hehhehe

4 comments:

a Y u said...

cane turunkan tu..?hehehehe..

deena awanis said...

congrats!!!chaiyokkkk!!

Reflisia said...

AYU,
kalu nak tau tgk entry AZAM & Nekad tue

Deena,
mekasih..ngah berusaha lagi ni..

Elyn said...

uiks impian anggun?? nak joint bule?? heheh i pun nk anggun gak niiii