.

.

Thursday, February 18, 2010

Air Tangan Sang Suami

Inilah kari ayam yang sang suami masak untukku berbuka puasa.

Semalam aku berpuasa sunat. so sepanjang perjalanan pulang ke rumah terfikirkan apa nak dimasak.

Sesampai jer di rumah, tgk kat dapur dan masak nasi, kari ayam and hati ayam goreng. Kata sang suami ni jer yang ader dalam peti sejuk, so abang masak ni jer lah.

Aku berbuka puasa dengan selera sekali sebab lately ni sang suami malas masak so jarang lah nak makan hasil tangannya . sangat sedap kari ini, sampai aku rasa aku pun tak bleh masak setanding ini.

Thanks darling..

2 comments:

Farra Dhelina said...

sedap gak kan sekali sekala rasa msakan hubby..

**sHiKinn** said...

sweetnya suami msk utk isteri yg berpuasa..