.

.

Tuesday, February 2, 2010

Angkara Sang Suami

Malam tadi (malam hari wilayah) takder aper activity tuk aku n sang suami melainkan tgk tv. tetiba sang suami minta aku masakkan maggie tuk dier..
aku leka kemaskan dapur sambil masak maggie tuk dier tetiba aku terdengar benda berkaca jatuh dari tingkat atas. aku bertanya sang suami ' bunyi apa tue?' takder jawapan dari sang suami. aku menjenguk bilik tv..rupanya sang suami dah naik atas tanpa pengetahuan ku..
sambil kuah maggie baru nak mendidih aku berlari-lari anak naik ke atas, tgk apa yang jadi. Astaga, sinki toilet master bedroom pecah. Hergghh..macam mana boleh jadi macam ni? aku bertanya sang suami. katanya sedang dier mencuci tangan dan kaki tetiba sinki ni jatuh..nasib baik tak hempap kaki.. bertapa senangnyer sinki ni boleh jatuh..bila di belek balik cara pemasangan sinki, upanya dier hanya sangkut sahaja sinki kaca ni pada penyangkut aluminium kat dinding tue..

nasib baik time suamiku yang guna, benda ni jadi..kalau lah kanak2 kecil or anak2 aku ker (ceh macam dah ader anak)..sure nahas dorang ni..eee minta simpang lah benda ni jadi pada keluarga ku..

ini lah rupa sinki pecah..

kat atas sinki berderai tue ader penyangkut aluminium untuk sangkut singki





6 comments:

Farra Dhelina said...

eee sgt merbahaya lah yunk..nsb baik tak kene hempap kaki!! bhya btull

Elyn said...

mak aiiii berderai tu!! seb baik la tak kene sesapa....

Reflisia said...

farra,
memang bahaya kan..camner cf umah ni bleh lepas

Elyn,
nasib baik la sang suamiku tak de paper..

Mamadam said...

hehehe tingat time study dl..ade mmbr blk sebeleh kene hempap sinki coz suke dok bertenggek..smpi jahit kat bontot..dh la yg jahit bontot die tu MA ensem plak tu..maluuuuunyeee..

Reflisia said...

mama adam,
yer ker..ishh ngerinya sampai kene jahit bontot

Memey Anuar said...

tu sang suami dah marah panggil dia sang. hehe bukan sang kancil, sang harimau la. gagah sket hihi