.

.

Tuesday, February 9, 2010

Bila Bobi Tukar Kaki

since aku ngan BOBI ni seingat aku tak penah lah lagi dier bertukar kakinya (tayar) sampai lah haus n licin n habis bunga tayar aku guna..ini lah namanyer tak membazir dalam erti kata lain membahayakan diri sendiri. kekeke..

alhamdulillah takder perkara tak di ingini berlaku. So last weekend sang suami bebel n paksa aku pg tukar tayar yang sekian lamanya tertangguh. Cari punya cari kedai tayar, akhirnya kami pg kedai tayar kat Puchong sebelah TESCO Puchong. Sang suami pilih tayar Silverstone tuk si Bobi and tukar ke empat2 sekali.

pasni sang suami tak der la nak risau sangat kalu aku bawak keter coz tayar dah tukar and Bobi dah service. Not bad juga kat situ harganyer 4 biji tayar ni dalam RM440 jer harga yang diberi. ok la kan! tayar pun cantik n besar skit dari tayar lama.




wajahku yang menemani si Bobi

after bab tukar tayar selesai, aku n sang suami mula cari tempat lunch. yer la kan di waktu tghari buta kuar tukar tayar tanpa bekfast then trus la cari lunch. sang suami ajak aku pekena nasi kandar Pelita Puchong yang baru bukak kat sebelah IOI Mall Puchong tue. yaey..nasi..nasi..nasi kandar plak tue...huiiiiii lupakan tentang diet....memang aku lupa time tue and aku makan nasi ngan ghairahnyer macam tak penah jumpa nasi pun. hish mana la nak capai azam kurus ni? takper2 makan jer pastu jgn makan lagi dah...hehehehhe

wajah kekenyangan



1 comment:

Elyn said...

hehe asik tuan je beli kasut bawu.... bobi pun nak gak berkasut baru hehehe