.

.

Wednesday, February 10, 2010

Bobi Kene Langgar Lagi

hye la BOBI..

kene langgar lagi!

tuk tahun 2010 ni, kali pertama Bobi kene langgar. dugaan di pagi Rabu ni menguji tahap kesabaran ku. kali ni bobi kene langgar kat traffic ligth kat umah aku. dan yang langgar tue plak jiran satu kawasan perumahan. hurgghhh! sian si bobi kene langgar ngan Dinasour (Harier) dah la ala2 kancil keter aku tue..kene plak langgar ngan dinasour! baru jer semalam update bobi tukar tayar...

Nasib baik jiran, and takder la ralat sangat coz dier dah bagi address skali (pelanggar). harap no. fon n add tue betul la. jgn lah pulak aku teraniaya.

Moga aku makin tabah dengan dugaan ini dan harap pengalaman ini mengajar aku utk lebih berhati2 dan control diri aku.

1 comment:

Elyn said...

aduh!!! camne tu?? harrier tu tido ka??