.

.

Thursday, February 18, 2010

Cuaca Panas di Utara a.k.a Kemarau

sila abaikan pict aku ini, sebenarnya cuaca yang aku tekankan disini. pict aku ni ader cerita tersendiri. nantikan entry seterusnya untuk cerita pict ni.

musim kering a.k.a kemarau


Ini rentetan cerita balik kg. Last CNY kan aku balik kg. and tak sangka sangat panas kat sana. kata mak aku skang ni kat Kedah musim kemarau. hujan dah hampir 2 bulan tak turun. Memang panas pun. suhu panas kat Kedah cecah 37.4 C.
huh! kat kg aku asyik minum air jer lah. mak aku plak asyik buat air tembikai jer plak tue..apa lagi bertambah suka la aku n sang suami
( off topic- tembikai kat Kedah 4 biji RM2 giler murah)



5 comments:

nasazfrog... said...

uhh cantik btol pemandangan sawah tuh...

deena awanis said...

seronoknya balik kampung..
jeles jeles jeles...=(

Aleyn said...

Memang panas sekarang ni...tapi rasa macam dah nak ok kot..sebab sekarang siang panas tapi petang hujan...Alhamdulillah...atleast malam tak panas lagi..

Elyn said...

tengah panas pun sempat lagik tu eheheheh

ieja_79 said...

ee..u orang kedah ke i pun kedah salam kenal..