.

.

Thursday, February 11, 2010

Why I like it longer?


Why I like it longer?
1 question but I have too many answer


Bila ku sebut LG Chocolate ni BL40,
terasa seperti aku sedang makan chocolate,
yummy..memang tak jemu bagiku yang peminat Chocolate ni


Sentuhan jariku pada LG Chocolate BL40
bagai aku memegang sekeping note RM10k
begitu berharga kan,
takkan senang untukku lepaskan ke tangan orang lain

Tatapan ku pada LG Chocolate BL 40,
seperti melihat wajah-wajah orang kesayangan ku
kerana di LG Chocolate BL 40 ni tersimpan 1001 wajah
orang kesayanganku.
sudah tentu aku taknak kehilangan LG Chocolate ni
coz aku taknak kehilangan orang yang aku sayang


Tingginyer keyakinanku bersama LG Chocolate BL 40
bagaikan aku lah sang pertiwi yang akan menakluk dunia
aku takkan berasa kekok walaupun mengelilingi dunia
kerana LG Chocolate penuh dengan info dan sebagai guider kepada aku.


aku dan my hubby


Warna warni pada LG Chocolate BL 40
pengubat duka lara dan merebentuk corak kehidupanku,
andai aku keseorangan LG Chocolate BL 40 menyambungkan
aku dengan suamiku seperti aku juga bersama denganya.

Lunak suara mu wahai LG Chocolate BL 40,
terasa seperti aku menonton secara live Konsert Akhir My Star LG,
sebagai seorang kaki concert,
maka aku lebih selesa menghayati concert tanpa crowd
(heaven weh without crowd)


Lenggok tubuhmu LG Chocolate BL 40
fuhhhh! bagaikan model kesukaan ku.
Setiap tahun azam ku ingin mendapatkan body figure seperti model
dan aku tak pernah tertinggal azam itu walaupun setahun

LG Chocolate BL 40 bagaikan fashion pada diriku.
perempuan mana tak suka fashion? fashion is my life
bak kata pepatah
tak lekang dek hujan, tak lapuk dek panas.

why i like it Longer?
because

LG Chocolate BL 40 is My Husband

L is Lelaki ku
G is Gila-gila adalah watak suamiku

Chocolate tue feveret hadiah yang dier selalu bagi untukku
B is Bugs nama panggilan suamiku seluruh alam
L is loving person
40 kali dah sepanjang perkenalan dan perkahwinan kami, dier hadiahkan aku chocolate


Ini semua sebab WhyILikeItLonger. View this page http://www.nuffnang.com.my/s=why+i+like+it+longer and you will find why i like it longer!




3 comments:

Elyn said...

wow entry yg besh!! hope u can get the cekelet!!

Farra Dhelina said...

blh dpt byk cekelat tuhh!!.. farra pun mmg suka cekelat..ada smpai satu2 masa tu kan..klu dah teringin nk mkn coklat,mmg lah nk mkn..kena cari gak.. ngidam coklat ni lain mcm skit lah rasa dia..mmg tak blh tahannn!! ;p

Reflisia said...

elyn,
thanks..i wish i will get the fon..

farra,
best kan makan coklat...yummy