.

.

Thursday, March 11, 2010

Astaga...Marah Tahap Maksima

Aku tak tau macamana nak impress perasaan marah dan benci aku terhadap kejadian ni.

Malam tadi seperti biasa aku akan ikuti berita TV3 untuk mengetahui segala tentang keadaan semasa dunia, dan tetiba berita tentang seorg jururawat dirogol sebanyak 3 kali oleh PAK HITAM (nige). Ya Allah berderau darah aku dan menggigil menahan marah. hanya tuhan jer yang tahu,sumpah seranah yang au lemparkan kepada mereka.

Gadis malang tersebut telah diheret dari lift sehingga ke rumah sewa pak hitam durjana itu.S**T la..Kurang ajar giler.. dan paling malang bila dalam rumah tue ader pulak gadis tempatan yang hanya tgk jer tanpa memberi bantuan. gadis tempatan tue dipercayai adalah rakan sekolej merangkap rakan serumah. eeee aku benci giler bila dengar benda2 camni.

Aku reda skit, bila dengar penduduk kawasan tue membelasah pak hitam tersebut dan kawannya yang bersubahat itu sebelum serahkan kepada polis..semua fakta ni aku dengar dari Buletin Utama TV3.

Eeeee..marahnyer ngan dorang ni. kenapa dorang perlu ada kat Malaysia ni? kerana dorang juga negara kita makin tak selamat...dah tak selamat aku rasa walaupun berada di negara sendiri..sedangkan kita jaga dan pelihara kesejahteraan negara kita, untuk keamanaan rakyat kita.


6 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

malaysia sekarang makin menakutkan!

Reflisia said...

memang pun ieda...

Elyn said...

tak sempat baca lai.... tp pak itam merata skang ni lelagi kat area kolej. takut wooo

Farra Dhelina said...

mmg betol..dduk kat negara sendiri mmg dah tak aman.. ishh..

deena awanis said...

kat area rumah i pun byk pak itam ni..kalo tengok budak2 pompuan lalu je kat depan dorang mula laa pandang atas bawah!!!dah la tu, mmg terang2 'scan' ok..x cover langsung!!haishhh!!

Intan said...

Dah macam2 hal yg menakutkan jadi kat m'sia skrg nie...semoga kita dan keturunan kita semua di jauhkan dr bahaya seperti ini...amin!